U naszych Klientów we Wrocławiu obserwujemy niestety negatywny trend ignorowania danych. Dane są często rozproszone, nieuporządkowane, albo co gorsza nie są wcale zbierane. Tymczasem dane które są zbierane przez przedsiębiorstwa są cenną skarbnicą wiedzy o procesach biznesowych, klientach. Pomogą uatrakcyjnić ofertę dla klientów czy zwiększyć wydajność przedsiębiorstwa. Naszym Klientom pomagamy przede wszystkim zbierać dane przez nich przetwarzane i zamieniać je na przydatne informacje.
Kolejnym krokiem jest ich przetwarzanie oraz wykorzystanie, przygotowując np. raporty dla menadżerów. Dzięki danym możemy sprawdzić, dlaczego koszty produkcyjne są wysokie, co można zoptymalizować, kiedy i czego klienci najwięcej kupują.
Idąc dalej można stworzyć system powiadomień informujący np. o brakach magazynowych, czy dobrym wyniku sprzedaży w danym tygodniu.